UBS Anti-gravel

Środek ochrony karoserii

Warianty

KolorNr art.PojemnośćIlość w kartonie
szary166911 kg12
czarny166901 kg12
biały166891 kg12

Stopień połysku

mat
UBS Anti-gravel
New

Opis

Środek przeznaczony do zabezpieczania karoserii samochodowej przed uderzeniami kamieni oraz szkodliwym działaniem benzyny, oleju oraz wody i soli. Tworzy mocną i elastyczną powłokę ochronną o charakterystycznej strukturze baranka oraz właściwościach dźwiękochłonnych i wygłuszających. Nie zawiera substancji bitumicznych i asfaltów. Może być pokrywany dowolnymi lakierami akrylowymi.

Zalety

  • Obniżona zawartość lotnych związków organicznych (LZO).
  • Brak pylenia podczas aplikacji.
  • Wysokiej klasy żywice syntetyczne zapewniają trwałość i odporność powłoki nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych.

Podłoża

Produkt posiada dobrą przyczepność do podłoży różnego rodzaju. Można go nakładać na:

  • laminaty poliestrowe,
  • szpachlówki poliestrowe,
  • podkłady epoksydowe,
  • podkłady akrylowe 2-komponentowe,
  • podłoże ze stali,
  • podłoże ze stali nierdzewnej,
  • podłoże ze stali ocynkowanej,
  • podłoże z aluminium,
  • grunty reaktywne (wash primery),
  • tworzywa sztuczne.

W przypadku tworzywa sztucznego zaleca się przed rozpoczęciem prac lakierniczych wygrzać element w temperaturze 50°C, co ułatwi usuwanie związków silikonu z jego powierzchni.

Ważne informacje dotyczące użycia produktu

  • Zamieszać

    Wstrząśnij przed użyciem !

  • Liczba warstw

    2÷3 warstwy

  • Czas odparowania

    między warstwami
    10 min.

  • Czas utwardzania

    Czas schnięcia
    60 min. / 20°C

Proces aplikacji

  • Informacja
  • Przygotowanie powierzchni
    • Laminaty poliestrowe należy wcześniej odtłuścić, przeszlifować na sucho (P80 – P120) i ponownie odtłuścić.
    • Szpachlówki poliestrowe wcześniej przeszlifować na sucho (P120).
    • Podkłady należy wcześniej odtłuścić, przeszlifować na sucho (P220 – P280) i ponownie odtłuścić.
    • Powierzchnię stalową należy wcześniej odtłuścić, przeszlifować na sucho (P80 – P120) i ponownie odtłuścić.
    • Powierzchnię ze stali nierdzewnej należy wcześniej odtłuścić.
    • Powierzchnię aluminiową i ocynkowaną należy wcześniej odtłuścić, zmatowić włókniną ścierną i ponownie odtłuścić.
    • Stare powłoki należy wcześniej odtłuścić, przeszlifować na sucho (P220 – P280) i ponownie odtłuścić.
    • Tworzywa sztuczne należy wcześniej przemyć Silicone Remover Troton, zmatowić włókniną ścierną i ponownie odtłuścić. Ze względu na różnorodność tworzyw sztucznych wykonać test przyczepności.

    W przypadku tworzywa sztucznego zaleca się przed rozpoczęciem prac lakierniczych wygrzać element w temperaturze 50°C, co ułatwi usuwanie związków silikonu z jego powierzchni.

  • Zamieszać
  •  

    Uwaga: Przed użyciem wstrząśnij opakowanie!

  • Liczba warstw
  • Liczba warstw

    2-3 warstwy; grubość pojedynczej suchej warstwy: ok. 100 μm.

    Za pomocą pistoletu UBS dysza 4,0 mm (zalecane ciśnienie powietrza 2- 4 bar) nałożyć dwie skrzyżowane warstwy.

    Aplikować z odległości 20 – 60 cm od powierzchni.

  • Czas odparowania
  • Czas odparowania

    pomiędzy warstwami: 10 minut.

  • Informacja
  • Lakierowanie

    Po ok. 1 godzinie od nałożenia ostatniej warstwy powierzchnię można pokrywać lakierem.

  • Informacja
  • Instrukcja użycia
    1. Przed użyciem wstrząśnij opakowanie!
    2. Nałóż 2 lub 3 pojedyncze warstwy w odstępach czasowych nie większych niż 10 minut.

Zapytaj o produkt



    

    Powiązane produkty

      
    Zobacz również inne produkty
    Wyjście 
    Go to top